Ruud van Bragt

In een bedrijfsprofiel staat duidelijk wat je doet, hoe je dat doet en waarom je dat doet. Terwijl het tegelijk persoonlijkheid geeft en onderscheidend maakt. En dat in een handvol alinea’s.

Een goed profiel voor jezelf of je bedrijf is erg belangrijk. Zeker als het de enige tekst op je website is. En dat was het geval voor fotograaf Ruud van Bragt.

Hij had zelf een bedrijfsprofiel geschreven. Inhoudelijk prima werk. Zijn liefde voor fotografie, ontwikkeling als fotograaf en de motivatie achter zijn dienstverlening. Het stond er allemaal.

Ik heb die profieltekst aangescherpt: structuur, boodschap en stijl. Er staat hetzelfde, maar met meer overtuiging.

Fragment oorspronkelijke profieltekst

Door mijn passies te combineren (skateboarden en fotografie) was www.ruudvanbragt.com geboren. Door telkens weer op zoek te gaan naar de mogelijkheden van de technische fotografie ben ik blijven inwikkelen en zo mijn kennis en klantenkring gaan uitbreiden.

Fragment bedrijfsprofiel na redactie

Als vanzelfsprekend combineerde ik mijn twee grote passies: fotografie en skateboarden. Ik ging de wereld over om het skateboardleven vast te leggen. De tricks, lifestyles en persoonlijkheden… Een broeinest van creativiteit waarin ik de ruimte vond om mijn techniek te ontwikkelen.